1. 4. 2013

1. dubna 2013 v 13:00 | Girl, which want to be slimmer |  Mé jídelníčky

snídaně... Mléčná rýže Riso, karamelová
svačina...*
oběd...Vývar z uzeného masa, nudle, mrkev; Kuřecí scíčková omáčka, kousek kuřecího masa /půlka dlaně/ a 3 knedlíky
svačina... 2 velké jahody, cca 7 lískových oříšků /Made from granny´s tree/
večeře... dvě obložené veky uzeným, kouskem sýru, okurky, rajčete, vejce; dva chleby s margarínem a na tom kysaný zelí
Pohyb: procházka 3 hodinová, cca 9 km

Vám se bude zdát můj jídelák hrozný, ale připomeňme si, že nejsem ANA! V prvním článku jsem si vypsala plán, priority, kterých se budu řídit. Jediná omezení ohledně jídla jsem si vytyčila jen dvě, jelikož chci být zdravá spíše, než se navléci do džínů, ty omezení jsou dvě - sladké jednou za dva dny a jíst jen když je svačina, oběd... ne mezi tím. Ale hlavní změnou bude u mě intenzivnější pohyb, kterému mě rodiče od mala neučili. Budu každý den cvičit na břicho, stehna... a 3x týdně pohyb nejméně 30 minutový. A ono to nějako půjde. Zde je ta kalorická bomba/jídelníček:

**Jelikož se jedná o jídelníček, kdy nejdu do školy - je víkend či svátek, vynechávám svačinu mezi snídaní a obědem



PRO ZAČÁTEK NIC MOC, ALE KROK ZA KROKEM TO VYLEPŠÍM... SLIBUJU!

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama