Zdravě

13. května 2013 v 19:01 | Girl, which want to be slimmer |  Mé jídelníčky
snídaně... ovesné vločky, bílý jogurt, hrozinky, mandle
svačina... celozrnná kostka s uzeným sýrem, margarín
oběd... větší hrst šopského salátu /malilinko balkánu, papriky, rajče, okurka, list salátu/
svačina... přesnídávka 190 g + 14 piškotů /100 kcal/
večeře... 3 ks celozrnného chleba se sýrem, 1 vejce natvrdo, řeřicha

Pohyb: 10 minut cviků /100x sklapovačky, 60x dřepy, 60x cviky na břicho, 40x cviky na stehna, 40x cviky na hýždě/
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Annie Annie | Web | 13. května 2013 v 19:13 | Reagovat

pěkný jídelníček :)

2 forslimtomorrow forslimtomorrow | Web | 13. května 2013 v 22:36 | Reagovat

[1]: Díky, je plný jídla, ale myslím že vcelku zdravého, takže ok... zítra to bude horší :-?  :-D  :-?

3 afr0dita afr0dita | Web | 13. května 2013 v 22:40 | Reagovat

Moc pěkný jídelníček :) A pohyb taky!! :) Super :)

4 demure and innocent demure and innocent | Web | 13. května 2013 v 22:45 | Reagovat

:) ale ve škole mi nechutná, ale ty těstoviny samotný byli eště hnusnější než s omáčkou

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama