Zdravě po druhé

14. května 2013 v 19:16 | Girl, which want to be slimmer |  Mé jídelníčky
snídaně... ovesné vločky s b. jogurtem, hrozinky, mandle
svačina... graham. houska s uzeným sýrem
oběd... menší talíř vločkové kaše
svačina...půlka kulatého krajíce ječného chleba, musli tyčinka MaxiNuta /=spouuusta ořechů, višně, kokos, čoko.../
večeře... 3 plátky celozrnného chleba /menší jako dlaň/ - na každém plátek uzeného sýru, šunky, řeřicha

Pohyb: 10 minut cviků /=100x sklapovačky, 50x dřepy, 80x na břicho, 80x hýždě, 40x stehna/
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 LΔDY SECRET LΔDY SECRET | Web | 14. května 2013 v 21:00 | Reagovat

Páni, obdivuju tě! Tolik cvičit bych nedokázala, mě stačí každodenní několikakilometrové procházky. :) Má to stejný účinek a tolik se přitom nenadřu :')

2 forslimtomorrow forslimtomorrow | Web | 14. května 2013 v 21:48 | Reagovat

[1]: Mě by procházky taky nevadili,jenže je mi blbý sama chodit po lese a tak... protože by na mě asi O_O kdybych jim řekla, pojdťe jdem si dát 5 kiláčkůůů.... ;-)

3 afr0dita afr0dita | Web | 14. května 2013 v 21:50 | Reagovat

Moc krásný jídelníček a pohyb taky :) Já se pořád tak nějak k tomu pohybu nedokážu přinutit, jsem lenivá :( Bohužel, je to tak

4 forslimtomorrow forslimtomorrow | Web | 14. května 2013 v 21:51 | Reagovat

[3]: Pohyb je můj největší nepřítel... vždy se najde milion věcí, které udělat dříve než to a pak... už je pozdě a nechce se.... :-?  ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama